Kwas hialuronowy w ortopedii

Osocze bogatopłytkowe w ortopedii
20 grudnia 2016
Żel dostawowy z najwyższym stężeniem kwasu hialuronowego
26 września 2018

Kwas hialuronowy w ortopedii

Butlka

W leczeniu uciążliwych dolegliwości często oczekujemy natychmiastowych efektów. Nie zawsze jest to możliwe, jednak jeśli chodzi o choroby stawów, świetną metodą leczenia jest stosowanie kwasu hilauronowego. Poprawia on skład płynu stawowego – sprawia to, że wzrasta wiskoelastyczność mazi stawowej – naturalnego smaru dla naszych stawów. Oznacza to, że dzięki niemu stawy mają większą elastyczność, są zdrowsze i lepiej amortyzują każdy nasz ruch.

Stosowanie kwasu hilauronowego jest jednocześnie dobrą metodą leczenia, jak i skutecznym zabiegiem profilaktycznym, który zapobiega problemom ze stawami w przyszłości.

Szczególnie poleca się stosowanie kwasu hilauronowego w chorobie zwyrodnieniowej stawów. Jako że nasza cywilizacja stale się rozwija i wzrasta tym samym nasz długość życia, coraz więcej osób w starszym wieku musi liczyć się z prawdopodobieństwem zachorowania na tę chorobę. Wielostawowe zapalenie palców rąk czy zwyrodnienia stawu kolanowego lub biodrowego to jedne z najczęstszych przypadłości, na które cierpią osoby powyżej 50 roku życia. Nieleczone problemy ze stawami kolanowymi mogą prowadzić nawet do kalectwa, dlatego tak ważne jest leczenie i rehabilitacja.

Metody farmakologiczne często mogą wiązać się z problemami z układem pokarmowym, więc wielu pacjentów w zaawansowanych stadiach choroby zwyrodnieniowej decyduje się na zabiegi chirurgiczne, które niosą za sobą wiele zagrożeń, zwłaszcza w podeszłym wieku.

Polecanym rozwiązaniem jest więc małoinwazyjna suplementacja kwasem hilauronowym. Wysoka skuteczność kwasu daje szansę na poprawę możliwości ruchowych i ograniczenie bólu towarzyszącego poruszaniu się. To w pełni bezpieczna metoda, która gwarantuje praktycznie natychmiastowe efekty. Warto zapoznać się z nią nie tylko wtedy, kiedy już dotyczą nas problemy ze stawami, ale także po to, by im zapobiec.

Więcej o zabiegach z wykorzystaniem kwasu hialuronowego w zakładce oferta.